Nytt forum

L

L_G

Hej, jag undrar om man skulle få ett forum där man efterlyser hästar m.m? Tycker den andra länken som är vid annonserna inte syns så bra och det är inte många som tittar där..
Mvh L_G

Sv: Nytt forum

Det kunde väl vara en idé, eftersom det är många här inne på forumet som lägger in efterlysningar, å man får hänvisa till annonssidorna, där som du säger inte så många tittar.

Jag tycker oxå att det skulle vara bra med ett "efterlysnings-forum"

Ja, en bra idé tycker jag. Ett efterlysningsforum, där man kan efterlysa både människor och djur.

Jag snälla - jag vill ha det nu!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag oroa mig jätte mycket för min f d häst!!!! Hon som jag sålde honom till svara inte längre på telefonen!!!
Så snälla - nu!!!!!!!!!!!!! :bow: :bow:

Vem pratar man med om att få ett forum om efterlysningar? :confused:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Hej! Som rubriken lyder så undrar jag vad ni har för foder till valp? Det finns ju mer val av foder än man kan räkna nästan! Min kom...
2
Svar
22
· Visningar
1 120
Senast: linnsan
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 342
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama