Nytillskott!

fjolltroll

Trådstartare
Igår var jag iväg och tingade den här lilla sötnosen.

DSCN4934.jpg
[/IMG]

Hon hämtas hem om ca 3 veckor.

Sv: Nytillskott!

Helig Birma? Ragdoll? Annat? :D
Söt var hon iaf!

/Apo - med ragdoll

Det är en Ragdoll.

Underbar ras, jag har haft min i ca. 3 månader och redan nu längtar jag efter en till raggis och förhoppningsvis blir det en till nästa år, med lite tur :) Hoppas att det kommer fler bilder sedan på tösabiten, hon är verkligen bedårande!

Ja, det verkar vara en himla mysig ras. Jag har aldrig haft nån tidigare så det ska bli väldigt kul. Hon är så rackarns söt den lilla damen.

DSCN4926.jpg
[/IMG]

Till dom som skrev Birma, så har ju Birman vita tassar så en sån kunde det inte vara.

TS. Jättesöt! Ragdoll är himla fina! Är hon brun eller chokladmaskad?

Till dom som skrev Birma, så har ju Birman vita tassar så en sån kunde det inte vara.

:o Ja det stämmer ju! har jag nog aldrig tänkt på måste jag säga men jag skyller på att jag har ragdoll så jag är ju inte jättehaj på birmorna :D.

Haha, så söt, hon ser trött ut på bilden :D.

Halledudanemig, så söt! Ja du kommer inte ångra dig, det kan jag lova. :D Jag vill också ha kattunge igen... Eller varför inte en hel kull. :love: Lycka till med din nya tjej!

/Erica - ragdollfrälst

Halledudanemig, så söt! Ja du kommer inte ångra dig, det kan jag lova. :D Jag vill också ha kattunge igen... Eller varför inte en hel kull. :love: Lycka till med din nya tjej!

/Erica - ragdollfrälst

Tackar.
Nä ångra mig lär jag inte göra. Underbarare katt finns nog inte.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
568
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd. Han har en stump på ca 5 cm...
Svar
0
· Visningar
426
Senast: Elbe92
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 542
Övr. Katt Hej alla, Vi behöver råd om hur vi kan få vår katt och nya valp att trivas tillsammans. Vi har en 7 år gammal katt som inte är särskilt...
Svar
4
· Visningar
598
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama