Nylon/syntet huvudlag

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Maddizz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 4 742
Sv: Nylon/syntet huvudlag

huvudlag.jpg

nope..det har dom inte, men dom har walsh's huvudlag ( eller om det är finntack's).....borde finnas på andra ställen också

walsh har dom i vitt (som på bilden) finntack har bara grön , röd, svart, blå & marin

ok...då är det nog finntack jag har...ett marinblått :D skitsnyggt på svart häst :love:

jo :) det är fint färg är fint men julgran enligt gubbar men vem bryr sej :)

det är fint, nu gäller det bara att försöka få tillverrkarna att det finns ponnytrav och färger som rosa och baby blå mm.

ja jo men det kan nog bli lite svårt har gnällt på finn tack nu ett bra tag att dom ska göra isna huvudlag i vitt och det verkar olovande men skam den som ger sig.

jag vill ha ett lila eller ett grått nylon huvudlag eftersom jag har det i min tävlingsdress

jo men det kannog bli svårt du får skaffa vitt och smuta ner det då blir det grått ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
413
Senast: warg
·
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Elo
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
640
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka