Nybörjare

T

Tindra_ronja

Hej alla glada..
Jag är ny på det här o skulle vilja ha hjälp med att hitta närmsta distansklubb.. bor i hjo.
Tack på förhand!
/Linnea

Sv: Nybörjare

Vet inte om det kan finnas någon närmre... men Billingeortens distansrittklubb är ju inte så långt bort från dig iaf!

tackar.. då får jag leta reda på ett nr till dom.. :bow:

Hej!

Finns det distansklubbar i stockholmsområdet? Kanske till och med norr om stan? Hittar ingenting på nätet...

Tack för svar...

//Lisaflisa

Roslagens Rid och kör klubb har distansryttare i klubben.
Rönningens rid och kör klubb finns med men ligger mot Uppsala
pröva att PM:a Litenvit hon bor i Rimbo och kan säkert hjälpa dej med detta. själv flyttade jag från Brottby till Hässleholm för 5½ år sedan och då var jag med i Skånsta Ryttare men jag tror inte de har någon aktiv distansverksamhet längre.

Hej,

Roslagens Rid och Körklubb har distansryttare som rider för klubben, samt att vi anordnar Rimboritten (och i år även Lovisedalsritten).

Klubbens hemsida: www.rrkk.se

Bor du närmare Vaxholm har du Bogesundslandets ryttare,
http://www.bogesundslandetsryttare.se/

men naturligtvis vill jag hälsa dig välkommen till RRKK!:bow:

Hej och tack för svaren!

Jag bor i Järfälla och hästen står i Upplands Bro, så det är ju bit både till Uppsala och Rimbo, men jag ska kolla in och se!

//Lisaflisa

Hej! jag bor själv i norra Bohuslän och de närmsta jag kan hítta är i Värmland

Vad tråkigt- och vad märkligt egentligen- Bohuslän är ju full av perfekt distansmiljö. Särskilt i inlandet! Bullarebygden, Munkedal, Herrestadsfjället...

Så är det ju inte långt till Dalsland heller...

Är uppvuxen i närheten av Bullaren och det finns ju HUR mycket grusvägar som helst på Kynnefjäll...

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
319
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden. Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera...
Svar
7
· Visningar
307
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Ketrawzc
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst