nybörjare

Ï

ïcatanten

jag har tänkt börja lite smått med western, men jag vet inte vart jag ska börja.
hade velat prova lite själv först, innan jag börjar för instruktör, så att jag verkligen vet vad det handlar om.
vad är det absolut förasta man ska göra/tänka på när man börjar med western?

Sv: nybörjare

Ingen aning, det är väl bara o börja.. det gjorde jag

Sv: nybörjare

Varför inte börja rida för instruktör direkt? :) Då har du någon som kan guida dig på en gång. Om du vill veta lite mer om western i allmänhet, så kan du ju ta och surfa runt lite på nätet, läsa instruktionsböcker, se instruktionsfilmer osv. Du kan ju också ta kontakt med din närmaste westernklubb. Westernklubbar hittar du på www.wras.se :)

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 270
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 203
Senast: Ajda
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
401
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025