JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
Sadelstölderna i länet fortsätter.
En eller flera tjuvar bröt sig in på Linde ridskola i Norslund.
Tre privatryttare blev bestulna på...
Hästnyheter
Under den senaste tiden har Uppland drabbats av flera sadelstölder. Nu berättar Sveriges Radio att polisen anser att det är organiserade...
Hästnyheter
Natten till fredagen ska någon eller några gärningsmän ha varit inne på Lindesberg ridskola i Norslund. Fem sadlar till ett okänt högt...
Hästnyheter
De senaste dagarna har flera hästägare i Karlskogatrakten mötts av liknande syner när de kommit till stallet på morgonen: Någon har...
Sommartid
Samhälle Kan bara hålla med dig. Denna gång har det tagit mig en hel vecka att känna att jag har kommit ikapp.
bettysmatte
15 minuter sedan
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nej alltså ärliga är de ju, men VARFÖR ha kvar en drös valpar i över ett halvår och bara: "Ja alltså de har vuxit upp som vilddjur och...
Sel
3 minuter sedan
Svar: 1 713
Visningar: 166 728
Hund
Resa när man har hund?
Övr. Hund Det är inget generellt problem att husvagnar blir varma soliga dagar. Vissa dåligt isolerade modeller isf om man inte drar ner för...
Fetaost
21 minuter sedan
Svar: 20
Visningar: 429
Hund
Rintränings- och utställningstråd
Hundträning Galen dag! Excellent, ck, 2a i bästa hane så cert, och sen BIR veteran på det. Orkade stanna till final och så slår min mysgubbe till...
Piaff
44 minuter sedan
Svar: 669
Visningar: 64 120
Hund
Ridbyxor
Utrustning Mina favoriter är ett par helskodda från Stierna samt halvskodda ”barnmodellen” Cavalleria Toscana och ett par helskodda i vuxenmodell...
Emuliiaa
26 minuter sedan