Nya regler?

Tigertofflan

Trådstartare
Är det nya regler på forumet? Tycker att det verkar vara många inlägg som tas bort för att de innehåller länkar till andra sidor, relevanta till innehållet och för att fördjupa diskusionen. Varför tas dessa bort?
Var kan jag läsa om de eventuella nya reglerna?

Sv: Nya regler?

det är inga nya regler. det är samma regler som förut men det är kanske dags för en hårdare period nu om det varit mycket sånna trådar som inte ska vara här.

Sv: Nya regler?

Här kan du läsa forumreglerna.

Just den delen du frågar efter lyder så här:
För att förenkla för de som söker svar på frågor skall frågan besvaras direkt i tråden, inte genom en länk till en annan plats. Länkar är dock tillåtna som en fördjupning efter ett uttömmande svar.

Oftast dyker länkarna upp direkt och då är det inge fördjupning :angel:

Reglerna är inte ändrade däremot har väl flera moderatorer tröttnat på länkandet och raderar de inläggen.
Detta är ett diskussionsforum inte ett länkforum :eek:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
329
Senast: Cactus
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 944
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama