Nya kopplet Mexikannen hundpogrammet

Rotterö

Trådstartare
Nu har ju kopplet kommit hit.
Var kan man köpa det någon ??
Vet att det fanns här på denna sida

Sv: Nya kopplet Mexikannen hundpogrammet

Är det halti du menar? Det jag sett han gör är att sätta ett halsband alldeles bakom öronen, på struphuvudet, så att hunden inte drar utan håller upp huvet. Men man får ju absolut INTE rycka då. Sen kan ju metoden diskuteras. Finns säkert andra alternativ. Någon??

Sv: Nya kopplet Mexikannen hundpogrammet

Är det halti du menar? Det jag sett han gör är att sätta ett halsband alldeles bakom öronen, på struphuvudet, så att hunden inte drar utan håller upp huvet. Men man får ju absolut INTE rycka då. Sen kan ju metoden diskuteras. Finns säkert andra alternativ. Någon??

hellre stackel än halti...

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 635
Senast: Rugge
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
637
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
370
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Rastgården/hundparken jag brukar besöka är i storlek av halvannan fotbollsplan. Men var för ett tag sedan till en större stad i...
Svar
13
· Visningar
923
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka