Nya hingstar 2004

Fredag

Trådstartare
Är det någon som har förhandsinfo om några godingar som kommer till Bruksprovet i år?

Jag hoppas att Chawa (e. Warsteiner u. Chatezze, svår hoppning, ue. Cortez-Chagall) återkommer i år. Han är en elegant men rejäl fuxhingst som både rör sig trevligt och hoppar fantastiskt fint.

Han stod på saluhästsidan hos Flyinge tidigare i år så eventuellt är han såld från Flyinge - jag vet inte :confused:. Håller dock med om att det är en väldigt trevlig hingst med goda kvaliteter samt att han verkar ha ett fantastiskt temperament!

Han var tydligen kastrerad redan när vi såg honom på Breeders. Senare red Rolf-Göran honom på en clinic och där gick han enormt mycket bättre än vad han gjort undre HT... Men nu är han som sagt var borta, vet ej vart.

/C

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
670
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 975

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?

Hästrelaterat

Omröstningar