Nya dressyrprogram

B

Birke

Vet någon vart man får tag på de nya internationella programmen man använder på prov i år? Såg att det var 2005 som används vid SM på Strömsholm. Hur räknar man ut dressyrstraffen i år? Kan inte hitta något i nya TR. :confused:

Sv: Nya dressyrprogram

Kontakta förbundets fälttävlanskommitté för att få programmen, eller kanske Strömsholm har hunnit få dem.

Resten vet jag inget om

Hoppas nu jag svarar rätt :crazy: Men jag tror du tar procenten -100 och gångar med 1.5.
Snälla "någon" rätta mig om jag har fel :bow:

jorå så e de. å två decimaler på procenten

Jag mailade till Sara på RF och fick svaret att de finns på FEI:s hemsida. Sökte och hittade faktiskt, fast jag tycker sidan är lite svårsurfad...

Det är 2 olika program för varje klass och i proppen så står det om det är tex om det är program A eller B som skall användas.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Att jag suger på att komma igång med matlagning är känt sedan länge, men det hindrar mig ändå inte från att vilja utforska nya recept...
2
Svar
22
· Visningar
2 301
Senast: Exile
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 064
Senast: ptr
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 013
Senast: Kirre
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 604
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka