Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Stallboxar hyrs ut i andra hand. Intäkter och kostnader särredovisas inte. Verifikationer saknar underlag.
Det konstateras i en revisionsrapport som kultur- och fritidsförvaltningen begärt om Jönköpings fältrittklubb.
I morgon kväll, tisdag, har styrelsen kallat till extra medlemsmöte för att informera om det ekonomiska läget efter kvarkan och arbetet med revisionen. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: https://www.jp.se/article/nya-direktiv-efter-revision-av-ridklubb/
Hästnyheter Sociala medier förmedlar ofta en förskönad bild av ridsportens glans och perfekta ridteknik.
Samtidigt växer en oro för att unga ryttare...
Trädgård & Växter Men hur? Ska man ta bort böjen så eller sänka ner alltihop? För med max en meter kommer man inte långt.. Vi snackar vattentunna/ibc-tank...
Juridik & Ekonomi Jag sålde min häst för ett par årsen innan priserna började skena iväg, vilket jag är extremt glad över😅 Nu hade han varit svårsåld pga...