Mirre Trådstartare 14 Mar 2007 #1 Min 25 åriga norska skogskatt Lukas på taket Sötnosen Lukas vill in Lukas Söt På väg in
saila 14 Mar 2007 #2 Sv: Nya bilder på Lukas Oj!25 år var gammalt!För du har väl inte gjort fotomontage med uppstoppad kisse?
Sv: Nya bilder på Lukas Oj!25 år var gammalt!För du har väl inte gjort fotomontage med uppstoppad kisse?
Heulwen 14 Mar 2007 #3 Sv: Nya bilder på Lukas Härligt att få ha ynnesten av att ha en katt så länge.
Fiffi1 15 Mar 2007 #4 Sv: Nya bilder på Lukas Vad fin han var Men vad roligt att han blivit så gammal, har du haft honom hela tiden? Jag visste inte att en katt kunde bli så gammal.
Sv: Nya bilder på Lukas Vad fin han var Men vad roligt att han blivit så gammal, har du haft honom hela tiden? Jag visste inte att en katt kunde bli så gammal.
Mirre Trådstartare 15 Mar 2007 #5 Sv: Nya bilder på Lukas hihi nej han är fullt levande Heulwen: ja han har levt med 3 hundar i sitt liv där alla dött av ålder + valpen vi har nudå Fiffi1: Jo det är kul! Mammas fasters katt blev 32 Nej han är omplacering. Men vi har haft honom i några år nu
Sv: Nya bilder på Lukas hihi nej han är fullt levande Heulwen: ja han har levt med 3 hundar i sitt liv där alla dött av ålder + valpen vi har nudå Fiffi1: Jo det är kul! Mammas fasters katt blev 32 Nej han är omplacering. Men vi har haft honom i några år nu
Mirre Trådstartare 15 Mar 2007 #7 Sv: Nya bilder på Lukas Kul att du tycker det! Vet trodde han var 5
Fiffi1 15 Mar 2007 #8 Sv: Nya bilder på Lukas Men, är det verkligen sant Kan en katt blir 32??? Jag som tyckte grannens katt blev gammal som blev 18, 19 år. Herre gösses då har du kanske många år kvar då med din vän.
Sv: Nya bilder på Lukas Men, är det verkligen sant Kan en katt blir 32??? Jag som tyckte grannens katt blev gammal som blev 18, 19 år. Herre gösses då har du kanske många år kvar då med din vän.
Minerva 16 Mar 2007 #9 Sv: Nya bilder på Lukas Gud va fin han va!!! Men 25 år Jävlar vilken ålder! Väldans fint skick för att vara så gammal
Sv: Nya bilder på Lukas Gud va fin han va!!! Men 25 år Jävlar vilken ålder! Väldans fint skick för att vara så gammal
P Phocahontas 16 Mar 2007 #10 Sv: Nya bilder på Lukas Han ser absolut inte ut som 25! Otroligt fin katt, älskar teckningen i ansiktet. Han måste ha haft ett bra liv gissar jag?
Sv: Nya bilder på Lukas Han ser absolut inte ut som 25! Otroligt fin katt, älskar teckningen i ansiktet. Han måste ha haft ett bra liv gissar jag?