ny på bukefalos.

D

Diva_Bella

:)
hej, jag är ny medlem här på bukefalos, har suttit och läst era mess i timmar och åter timmar, och känner mig mogen till att kanske själv slänga mej in i en diskussion. eller rentutav starta en själv.

Jag flyttar i heljen från en etta i stan till en trea på landet!
det är så suveränt, sista huset på vägen o allt.
så nu kan mina katter äntligen få springa av sej, hunden får en hel trädgård o bajsa på, pojkvännen får ett garage o meka i.
-kan det bli bättre?
och på allt så kan det ev, finnas möjlighet till o fixa så att man kan ha en pålle eller två. man är ju uppvuxen med häst så man skaffar sig väl en förr eller senare. :)

jag har turen i mitt liv o har träffat en kille, som är galopptränare, äger ett gäng araber o lite annat smått o gott. =)
och rågen på allt, han är hovslagare. :)

så själv har jag haft glädjen att träffa mängder av häst människor, erfarenheter som är guld värda.!

jag hoppas att jag kan hitta nya likasinnade vänner här på bukefalos, för vänner kan man aldrig få för många av!

mvh Diva.

Sv: ny på bukefalos.

välkommen! vill dock passa på att höja ett litet varningens finger, buke är EXTREMT beroendeframkallande. när man väl sitter fast i buketräsk kommer man aldrig därifrån. fast man har ganska roligt under tiden ;)

cillamuffins skrev:
välkommen! vill dock passa på att höja ett litet varningens finger, buke är EXTREMT beroendeframkallande. när man väl sitter fast i buketräsk kommer man aldrig därifrån. fast man har ganska roligt under tiden ;)
:rofl: :rofl: :rofl: Så sant, så sant! Det kan vara hemskt ibland! Men välkommen hit Diva! :D

Hej och välkommen!!!
Jag är också sambo med en hovslagare...dock har min inte tid att träna några galopphästar, även fast vi äger några stycken.

Kul med mer folk på Buke!!

Ja man får väl hälsa dig välkommen hit men vad det var för diskussion du ville starta vet jag inte ;)

Hoppas du går ut och går med jycken också så den inte bara behöver bajsa på tomten :angel:

/Seabaz - som är på bajsets spår ikväll

Senast ändrad:

Sällar mig till gänget och hälsar dig välkommen!

Jag undrar, får jag gnugga mig lite mot dig...?:devil: Du verkar ha haft tur och jag skulle gärna vilja att det smittade av sig lite. :p

hunden får en hel trädgård o bajsa på

Host. Fick hunden bajsa på balkongen i stan förut eller? :D

Här bor vi i en 2:a mitt i stan och min hund har flera mils skog att skita i om man går en bit :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka