sofia77

Trådstartare
Lite hastigt flyttade i onsdags en liten persertjej in hos oss (hund och 2 katter innan)

photo.php

Lite skygg fortfarande men jätte gosig när hon kommer fram.
 
Senast ändrad:
Sv: Ny kisse

Bilden syns inte. Den ligger på min facebook har gjort bilden offentlig och tror jag gjort rätt här med :confused: Vad är felet?
 
Sv: Ny kisse

jag har också fått en liten :banana: hämtade hem henne idag och gammel katterna har hälsat och fräst lite(nykomlingen fräste mest:p) och nu ligger hon och tant grå och sover ^_^(tant grås fluff/fett syns i vä hörn, helt cool med att ha en liten rädd unge bredvid sig :D).

IMAG0559.jpg
[/IMG]
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
312
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
877
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
419
Senast: gammalek
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
786
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp