Ny hylla i köket

MissFideli

Trådstartare
Satte upp en hylla i köket inatt :angel:, har inget vägguttag vid fönstret, så jag har inte haft nån myslampa där inne. Men nu så!!
Det ska på en list så man inte ser spottarna och sladdarna, sen får jag väl inreda hyllan på sikt.

Vad tycks?

20085417.jpg

Tänk att mina linslusar alltid ska vara med :confused:
 
Sv: Ny hylla i köket

Jättefint.:laugh: Din lägenhet ser så fin ut med tanke på bilder i tidigare trådar. Var går den lilla dörren på bilden? När man tänker på att fönstret är brevid så får man känslan av att den går rakt ut i det blå.;)
 
Sv: Ny hylla i köket

Haha, ja det ser ut som dörren går rakt ut. Det är ett skafferi där bakom, det är en utbyggnad där som rymmer skafferi och sen trapphuset.
Så det är helt riskfritt att kliva igenom dörren :D

Lägenheten är jättefin, just nu har jag dock en inre inredningskonflikt gällande stilen på möblerna, men det går nog över snart. Den är jätterolig att inreda, men det värsta är att det är så lätt och så roligt att man får stoppa lite och ta det lugnt för att inte överhandla sig :D

Tänkte ha nån/några tavlor under hyllan, hittat massor av fint i Gallerix pärmar som man kan beställa.
Kul att du tycker det är fint :bow:
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 502
Senast: cassiopeja
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 023
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 312
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp