Ny hästmässa på väg

Sv: Ny hästmässa på väg

Låter kul. Det blir till att boka dom dagarna. Fast lite långt att köra men vadå, när det gäller hästar är vägarna alldrig för långa!!!

Tjohoo!:bump: Alldeles i närheten ju och min födelsedag och allt, perfekt födelsedagspresent!

Grattis i förskott!

Hela mässan kommar vara fullt med bukefolk, så att ingen annan kommer in! hehe :D

Jag har väl en timme eller nåt till Borås så det lär absolut bli ett besök där om helgen är fri från bra spelningar!

kl
Lite ålder på tråden , men det börjar ju närma sig
är lite sugen på att åka dit och kika ,lite shopping är ju aldrig fel !

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag längtar hem. Jag vill hem. Jag behöver åka hem. Jag måste åka hem. Jag lever i ett tillstånd som äter upp mig inifrån. Vart jag än...
Svar
7
· Visningar
1 171
Senast: manda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
684
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 046
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 141
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar