NY "häst" lite komentarer tack x'D

K

Krulidut

jaa igår var jag och kollade på ett gäng pollar *bilder nedan :angel: *

vill ha lite exteriör utlåtande osv.

Den ena är en hingst och dne andra var ett sto om jag inte minns fel, de var hanterade men var tydligen lite bökiga att leda :smirk: men det löser sig nog, de var iallfall sälskapliga och kom fam och hälsade

bilder på gruppen

http://i77.photobucket.com/albums/j66/krulidut/BlommorObjektkossorNikkiEGOT087.jpg

bilder på den lillle hingsten född -05 sent på vintern så det är väll en -06 i mitt huvud, e. Robin Z :o u. Rosa :angel:

BlommorObjektkossorNikkiEGOT090.jpg

han heter inget ennu för de döper sina kor efter nr så han heter 0733 tror jag han var ;)

BlommorObjektkossorNikkiEGOT088.jpg

fler bilder i nästa på bruden :love:

ps. tkr de är lite magra men hon förklarade att de var nyligen avmaskade och hade reagerat på det och blivit magra :crazy:

Sv: NY "häst" lite komentarer tack x'D

jag är aldeles förälskad :love: fast tror jag väljer Bruden *kallar henne så..* 0736 ...

men villket användningsområde tror ni? funderat på det korta halsar är väll inte toppen inom dressyren iallfall..

jaa vist e de :D :love: men nåhgra exteriör komentarer oxå :p

ja vill ha "hingsten"
kanske blivande pappan till honey`s föl
:D:angel::cool:

jaa vist är han fin, frågan är villket användningsområde, kör har jag inte funderat på dock såå men hoppning skulle vara skoj :love:

stammarna på alla är ju bra en var efter Briar men tkte halsen var lite kort (den med lyckta..)

Senast ändrad av en moderator:

jaa precis, tkr om skäckmönstret :p stammen är ju bra dock är mamman är inget att skryta med Mammas lilla tårta :smirk: med Robin Z är ju inte fy skam ;) :D:D

Här kommer Bruden igen e. Robin Z u. Mammas Lilla Tårta *host* En Ko-rsning född. 05 vinter (tidigt 06..) vad kan det bli av henne tror nui?

här kommer lite bilder forts. på föregående bildbomb..

BlommorObjektkossorNikkiEGOT165.jpg

BlommorObjektkossorNikkiEGOT175.jpg

enda jag är tvecksam är till hovarna..
BlommorObjektkossorNikkiEGOT174.jpg
alla 4:a på alla hästarna såg ut så, men de hade inte ont och travade och aglopperade och busade hej vilt så.

jag anser att exteriören är alldeles utmärkt. dock kan han ju som du sa lägga på sig lite.:D
när får man se er ute på tävling då?

joo men det låter ju bra :p joo en och annan muskel vid ryggen, rumpa, bog bringa, HALS :D sedan blir dne nog vacker

jojo tävlingarna kör väll igång när hon är inriden *tror jag ska ha stoet..* men villket användningsområde ska jag satsa på montro :smirk: :crazy:

IRL har jag vart på väg att fråga bonden om jag får öva NH på någon av hans ungdjur :eek: im knäpp x'D

ingen som kan komentera lite :D:D :bow::banana::bow:

hoppning:D man ser klart å tydligt att dom har ärvt robin z's bakparti båda två:d

kl.
Dom är ju grymma ju:D

gick ut naturbruk-häst men en del som gick jordinriktningen hade som projektarbete ett år att rida in en, avslutningen blev en liten uppvisning på luciashowen:banana:

men kon som dom fick tag på var lite bockig av sig:rofl: men han satt iaf kvar, visade skritt o lite trav eller vad det nu heter på kor!

vet inte ifall det är sant men jag har hört att dom ska vara ena riktiga storhoppare, enligt rykten 2m stillastående men det stämmer nog inte riktigt, kanske hälften iaf;)

:rofl: ett tag funderade jag på distans men ångrade mig Bruden hade lite för kort steg i galoppen för det tyvärr :smirk:

enda jag är tvecksam är till hovarna..
BlommorObjektkossorNikkiEGOT174.jpg
alla 4:a på alla hästarna såg ut så, men de hade inte ont och travade och aglopperade och busade hej vilt så.

Men herregud! :eek: Även om de inte såg ut att lida av det där så tror jag att det kommer att leda till stora problem i längden, jag hoppas att du tar dit en veterinär om du ska köpa hästen och gör en ordentlig besiktning?
Det där kan verkligen inte vara bra, det är ju en stor spricka genom hela hoven!

:angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka