Estivuz

Trådstartare
Skulle det byggas någon ny tävlings/Träningsbana nästa år någonstans? Eller har jag bara drömt detta? :D

Sv: Ny bana?

Säva håller på att bygga en terrängbana. Blir nog debutant för häst när den är klar. Säva ligger nära Örsundsbro (mellan Uppsala-Enköping). Men du kanske har hört om någon annan.

Vet inte om jag hört om ngn annan. Men det är ju toppen!!! Kommer det bli tävlingar där alltså? Till sommaren/hösten kasnske redan?

Det är en ny träningsbana under uppbyggnad (delvis klar att hoppa på redan nu) på Välvesta Gård utanför Nyköping (sök på Walfwesta Stuteri) hos C-tränare Erik Andersson och Cecilia Wahlf. :):) Alltid roligt med nya miljöer!

Det är en ny träningsbana under uppbyggnad (delvis klar att hoppa på redan nu) på Välvesta Gård utanför Nyköping (sök på Walfwesta Stuteri) hos C-tränare Erik Andersson och Cecilia Wahlf. :):) Alltid roligt med nya miljöer!

Okej kul! Endast träningsbana?

Ja, det är tänkt så. Grupper och enskilda - alla är välkomna. Ev kommer vi att köra lite team-chasing där också om det finns intresse...:)

Ny bana i Västra Götaland på kanon underlag, Hajjerna mellan Alingsås och Vårgårda. Drygt 100 hoppmöjligheter och alla välkomna!
Kolla hemsidan!

Går att rida på under monsunregn :bump:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 269
Senast: Lady_S
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
991
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det var tänkt att riksanläggningen Wångens nya vd skulle tillträda i januari nästa år. Men nu ändras planerna, och en ny tillförordnad...
Svar
0
· Visningar
62
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En helt ny park med mobila maratonhinder har byggts inför sommarens SM i sportkörning. Med tävlingarna hoppas arrangören inte bara bjuda...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka