Nuså, slipper man galge och skitiga händer. :)

Zizzy

Trådstartare
Flinade ironiskt och kom och tänka på en gammal tråd back in the days, kan dock inte för mitt liv komma på vem som startade den.

Ringer detta några klockor hos er gamla rävar när ni ser denna videon?:D
http://www.youtube.com/watch?v=yt5kXFKhbIQ

Sådär, nu slipper ni använda galgar och gud vet allt som användes när paniken slog till. :rofl:

Sv: Nuså, slipper man galge och skitiga händer. :)

:EEK: VEM HAR DÖDAT MIN :rofl: ???? *muttrar och går in på bukehjälpen..
Har Gunnar fått fnatt?

Jag kommer inte ihåg, vet bara att någon använde en galge för att bli av med det pinsamma problemet i toastolen. :D

Hm. Hade de spolat ner en hel falukorv hade jag blivit impad. Men en massa småsaker? Det är ju sällan det som ger problem i toa-spolnings-trådarna. (Jodå, det har funnits mer än en sån tråd.)

Jag har ingen aaaaning om vet som startade den tråden. Minns att nån användare tänkte starta galginsamling åt mi...ehm...TS.

:angel:

Allvarligt? Hur fan kan man sälja en toalett med försäljningsargumentet att man kan spola ner allt i toaletten? :banghead:
Jag skulle kunna tänka mig att spola ner konstruktörens hjärna i den toaletten! Jävla idioter!

:rofl: Åh, trådar som gått :D Minns dock ej slutet (upplösningen ;) ) på tråden så väl.. Blev det bestående men på galgen? Fast, alltså, du kanske inte vet, du har väl bara hört...

Som jag minns det, från tråden, :angel: så gick det åt rätt mycket galgar för TS där.

Haha, jag tror Linda -förlåt- den aktuella ts , gärna hade köpt en toa med det argumentet :D
hunden o morötterna var ju imponerande att det funkade. Om det nu skulle falla sig så att mn känner ett obetvingligt behov av att bli av med tre liter morötter o hundmat utan att något husdjur ätit dem först. Varför testade de inte med en liten hästskithög istället? Haha, det hade varit ett säljargument, blir det inte stopp v det så blir det det aldrig! :rofl:
(nej, menade inte som lösning på mockningen i storstadsstall).

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka