Sylvatica
Trådstartare
...och försöker gestalta min egen mer-åt-western-hållet framtidsbild. Eller, ja, för att ta det hela från början så sticker jag alltså iväg till USA om två månader för att 1)vara med mannen i mitt liv, som 2)råkar vara involverad i bevarandet av North Dakotas riktiga vildhästar, vilket är vad jag också kommer vara involverad i. Så egentligen är det väl mer bevarandeverksamhet, avel och allmän hästträning som min framtid handlar om, men det är ju USA och det stället är ju definitivt mer western än inte, så det ligger ju nära till hands att bläddra genom trådarna här för att få en någotsånär klar uppfattning om vad det kan tänkas vara som jag ger mig in i...
Inte vet jag heller vad jag vill ha sagt riktigt, det bara kändes som jag behövde få något ur mig. Men det är ju en del att tänka på. Snart färdig jägmästare och det första jag gör är att lägga relaskopet på hyllan och bli hästtjej på heltid. I en stat som praktiskt taget saknar skog, dessutom! Kärleken är allt bra förunderlig... Men detta inlägg blir väl som en liten förvarning också, ni lär ju få höra mer från mig när jag verkligen är där över och inne i mitt begynnande westernliv och har något substantiellt att diskutera! Så, jag ber om ursäkt för en nonsenstråd och all heder åt er som trots allt läste och det hela vägen hit!
Inte vet jag heller vad jag vill ha sagt riktigt, det bara kändes som jag behövde få något ur mig. Men det är ju en del att tänka på. Snart färdig jägmästare och det första jag gör är att lägga relaskopet på hyllan och bli hästtjej på heltid. I en stat som praktiskt taget saknar skog, dessutom! Kärleken är allt bra förunderlig... Men detta inlägg blir väl som en liten förvarning också, ni lär ju få höra mer från mig när jag verkligen är där över och inne i mitt begynnande westernliv och har något substantiellt att diskutera! Så, jag ber om ursäkt för en nonsenstråd och all heder åt er som trots allt läste och det hela vägen hit!
Senast ändrad: