Nu ni j-ar

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare martha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 2 708
Sv: Nu ni j-ar

martha skrev:
Oj...har han fått såpass på sig redan?? det var starkt marscherat :bow:

Lycka till iallafall.... :p

Japp :banana: Uppnådde årsmålet redan förra månaden :bow: :bow: Trots att "alla" tyckte att jag hade för höga krav på både mig själv och hästen... Men det är bara dom där "alla" som inte gratulerar...

Hihi...det sviiiider :angel:

Klart man skall ha beting på hästarna, annrs kan man ju lika gärna göra nåt annat och bestämma sig för att vara en looser om man inte tror på det man gör...het rätt Jari...nu är det bara att öka betinget :bow:

Japp.
Det blir ett nytt "mål" nästa säsong! Blir nog oxå det föremål för lite "huvudskakningar m,m,". Men jag håller på med trav för att jag är tävlingsnarkoman, inte för "kul att var med"... :angel:

Vet flera som "håller på med trav" och står och "stampar" på samma fläck år ut och år in...
Tror det behövs en hel massa självkritik och framförallt skita i "jantelagen" för att komma ngn vart! Och våga tro på sig själv och sin träning, inte ändra "allt" så fort ngn säger ngt "nytt"

Blev spår 9 på Fredag! Inte så jättedåligt ändå, men det kunde ju varit bättre.
Blir nog med på målfotot iaf om han står på benen! :angel:

Jajamen......

Var inne o kollade starlistorna på nätet igår...då var det EN häst spelad på tors...5 kr !!! på New Kid :rofl:

till saken hör att Virre (farmenVirre) jobbar på radiocity, och hon är hälftenägare i han...så han är ju "radiohäst" :D, allt han gör refereras i radion :rofl: å så är det väl nån liten tös som har lagt hela 5 kr på honom :love:

Men idag är det Ville som gäller.... :bump:

Åhh gud va spännande!! :banana: Hör av dig så fort du vet något!! :bump:

Ville var 4:a på 16,6 2140 V, ettan o tvåan gick 16,2, trean o fyran 16,6...får se om man kan få nån rapport av humlan....:D

**Flyt sa martha**

Nu har jag även till 99% sålt den ofödda fölisen redan :D(blir ett syskon till New Kid) :bump: :bump:
och till BRA ägare också :bow:

va kul!!

antar att det är frukten av många års klurande, mockande och slit, sen kommer framgångarna och helt plötsligt går det smiiidigt!!
grattis!

Yes...det är den.... Vad lätt det är ibland :rofl: :rofl:
men det är inte 100 heller...men istort sett...

New Kid var 4:a, Jorma fick dödens som han bytte till 3:e inner(lite synd) hästen var lite seg, och det är väl ingen hemlighet...han är stor och behöver väl starta lite kanske, men STARK är han...fick sin lucka på upploppet och är ju inte tvärspeedig precis....men vi är nöjda och hästen fick egentligen en bra start på sitt liv som tävlingshäst...lugn o fin....inte gått på sig nånstans, vilsam löpning och helt obrukad i mål...19,6 är väl sådär godkänt.....Nääää, det ÄR godkänt :D :D

Jorma tyckte iallafall att hästen skulle ut ganska så snart igen, och han trodde att han skulle vara mycket bättre med detta loppet i kroppen...så vi får väl tro det...

Japp dom är välkomna! Och hästen Frisk o Fräsch.

Köpte en Spikharry åt Far som Farsdagspresent, med BF som spik! Trots att det är kort distans...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka