Nu ni j-ar

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare martha
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 2 708

martha

Trådstartare
Är "jag" på hugget :bump: :bump: :bump:

Först så vinner Black Flyer( bra för mig som har modern)
sen skall Ville starta på eskils på tisdag, sen skall New Kid in Town(uppf) debutera på örebro med Jorma i jollen och springspår....Dä ä bare o söra :banana: :banana:

Sv: Nu ni j-ar

martha skrev:
Är "jag" på hugget :bump: :bump: :bump:

Först så vinner Black Flyer( bra för mig som har modern)
sen skall Ville starta på eskils på tisdag, sen skall New Kid in Town(uppf) debutera på örebro med Jorma i jollen och springspår....Dä ä bare o söra :banana: :banana:
Betyder det att jag måste åka på trav på tisdag.. :p

Kan ju meddela att Humlan ska starta på samma bana den 15e.. Gick provlopp igår... RUSKIGT bra! :love: :D Fantastikst va fort de där korta benen kan röra sig.. :rofl:

Klart du måste dit...så du kan lämna utförlig info till mig som sitter här i Värmeland :D

Skitkul att hon äntligen blivit TRAVHÄST också...å inte bara ragata :rofl:

martha skrev:
Klart du måste dit...så du kan lämna utförlig info till mig som sitter här i Värmeland :D

Skitkul att hon äntligen blivit TRAVHÄST också...å inte bara ragata :rofl:
Nänä, du ska ju oxå åka hit såklart...

Travhäst har hon alltid varit... i huvudet.... ragata oxå... Nu ska vi bli rika! :banana: :banana: :banana:

det är för låååångt att åka denna årstiden....fan, jag har 28 mil dit ju....du får väl se till att åka med till fstad nästa gång...och inte skicka förrädare :D :D

martha skrev:
det är för låååångt att åka denna årstiden....fan, jag har 28 mil dit ju....du får väl se till att åka med till fstad nästa gång...och inte skicka förrädare :D :D
Det är väl lika långt för mig åt de hållet! :p

men det är ju ditt jobb ju... :D
mitt är ju bara att räkna uppfödarpengar :angel:

Härligt med m.k.t. i görningen!! :banana:

Hade anmält till Ö men det var minst 60 till som hade gjort,så vi kom inte så långt med våra 35poäng :rofl: :rofl: :rofl:

Tur man e engagerad i ridtravarföreningen :love:

Abbe och jag är föresten med i senaste numret av Min Häst,där hör vi nog hemma :rofl: :rofl: :rofl:

Clown får väl vara med på bild snart som historiens dyraste ridtravare :rofl:

sör bara sör :bow:
Själv anmäler jag en BR i kanonform till Romme på Måndag! Och hoppas på bra spår bakom bilen..

spår 4 låter väl bra :D

Hörde om BF's lopp idag...1640 , trög inledning , tredjespår utan rygg varvet kvar..övertog dödens på upploppet och bara brisade ifrån :D

Beskrivningen ska nog kunna användas fler gånger verkar det som... Jag gillar den där BF.. inte bara pga namnlikheten då...

BR eller BF :D nästan samma sak :rofl:
Vad för lopp skall du ut i då??

ja, det blir väl så om man är osedvanligt trög ut, men stark...kul iallafall att han klarade kort distans...det trodde jag faktiskt inte....

Oj...har han fått såpass på sig redan?? det var starkt marscherat :bow:

Lycka till iallafall.... :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka