Nu är jag riktigt trött på sökfunktionen snälla fixa den !!

gylle

Trådstartare
Blir snart tokig på att det inte går att söka med å, ä och ö. Har tidigare inte kopplat att det var just det som var problemet även om jag haft mina aningar, var tvungen att gå in på avel och testa att söka på föl (som ju ingår i var och varannan tråd) resultat = inga funna trådar.
Helt hopplöst att söka utan dessa bokstäver, går det inte att fixa till så att det fungerar ?

Sv: Nu är jag riktigt trött på sökfunktionen snälla fixa den !!

Jag provade att söka på hänga, och fick upp massor med svar på sadelHÄNGAre osv. Så nog funkar det att söka med å,ä och ö :confused:
Däremot så minns jag att det fanns en gräns på 4 bokstäver när man sökte förut. Den är nog kvar. Så under fyra bokstäver=ingen träff. Prova att skriv sadel får du se.

Sv: Nu är jag riktigt trött på sökfunktionen snälla fixa den !!

Som Prosit skriver så krävs det minst fyra bokstäver, och föl inehåller bara 3... Så det har inget med åäö att göra...

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 755
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jag har en tax på 5 år som inte går att ha lös, han får enorm jaktinstinkt och bara springer iväg och blir helt blockerad. Så tyvärr...
Svar
2
· Visningar
5 846
Senast: sandrafors
·
T
Övr. Hund Jag har två hundar som är olika som natt och dag. Vissa dagar är det tungt att ha en hund som inte är riktigt som andra. Periodvis så...
Svar
9
· Visningar
1 227

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka