Nu är han borta...Kommer aldrig mer tebax

E

et_flikkan

Morris, världens snällaste katt avlivades för bara en timme sen. Jag har nog aldrig gråtit så mkt som jag gör nu. För bara några dagar sen så var han hur pigg som helst, och nu e han borta :cry:

DSCF1724.jpg

DSCF1889.jpg

Sv: Nu är han borta...Kommer aldrig mer tebax

Tråkigt för dig... :cry: Vet hur det känns, cyberkramar.

Han var en verkligt fin kisse, ser ut som en riktig gosekatt. :love:

Vilken vacker liten kisse!
Så ledsen för din skull :(

Vad söt han var!

Vet hur det känns, och i början inbillar man sig att katten vill in, att man måste handla kattmat när man öppnar kylskåpet och inte ser nån burk osv..

Varma kramar Sara

Han var verkligen gosig också

vill ha honom tebax :cry:

Han va verkligen superfin och så himla snäll.

Kommer nog aldrig hitta en så underbar katt igen.

Han fick urinstenar igår. Det blev bara värre och värre och nu e morse låg han och skrek. Dom kunde operera men risken var då att han kunde få tebax det igen så då avlivades han istället, bara 6 år gammal.

Kommer sakna honom så mkt, han var så speciell.
En till bild.

DSCF1831.jpg

Vilken fin kisse! Skrämmande lik en kompis katt -Gustav.

Jag är alltid van att han följer med ut på promenad så jag väntade mig att han skulle komma springande men det kom aldrig ngn katt :(

Hunden letar också efter honom.

Jag kommer nog gråta många dagar. Det värsta är att han aldrig kommer få se det nya huset vi skulle flytta till. Tror att han hade älskat de.

det är ju så hemskt att förlora sin söta lilla pisse!! Han var verkligen huuuuuuuuur fin som helst! Men han har det bra där han är nu!

Jag förstår dej till fullo. Min älskade 13 åriga han katt fick jag avliva den 27 jan. Min gamla kanin 12 år gammal somnade in den 13 feb.
Och den 13 mars fick jag ta bort mitt älskade arabsto pga av en hemsk olycka dagen innan.Samma dag dog kaninhonan.
Har aldrig gråtit så mycket som dessa veckor. Jag har känt det som om jag aldrig kan bli glad igen. Men nu kan jag le mellan gråt attackerna.
Så jag vad jag kan säga: gråt allt vad du orkar inget är så farligt som att försöka stänga det inne.
Sedan kan jag säga att efter att katten gick bort läste jag Anders Johanssons bok.Det fanns en katt som hette Snuffe.
Jag tyckte det kändes bra, han beskrev en sorg som jag så väl kände igen.
Många kramar Mona

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 854
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 227
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama