NU är han (äntligen) här..*Bilder*

Nikkis

Trådstartare
..Min lilla Rocky har kommit hem:bump: Och han är såååå söööt,och sååå kelgo och riktigt tuff och kaxig-mot schäfer gubben :rofl:

Vi kom hem runt 16 tiden,och han var väldigt snäll (skräckslagen:angel: ) på vägen,låg i sin bur utan minsta pip.
Väl hemma så tog jag upp han för att låta honom och hundarna nosa på varandra,han är hundvan,men schäfern var på tok för stor för hans smak-så honom fräste och spottade man mot.

Släppte sen ner han i vardagsrummet (efter att ha klargjort vart hans toa är först..) och han bekantade sig med sitt nya hem,var ganska så skygg dom första timmarna,men det klart-vem är inte det när man flyttar hemifrån till ett ställe som är större än det förra OCH som innehåller 3 "monster" hundar,den ena är fulare än den andra hehe.

Hur som helst,efter att ha gömt/hållit sig undan bra länge så grävde jag fram han:devil:..
Och sedan dess har han varit mkt pigg och frammåt,vi låg och myste,busade och fotade en Massa i soffan under en långfilm-som jag knappt såg då jag (och även pojken) vart helt betuttade och charmade över denna lilla krabat:p

Han är fortfarande skeptisk till den största hunden,men han vänjer nog sig.
Höll på att kissa på mig av skratt när Rocky satt på fotöljen brevid datorn och Iko (schäfern) kom och ville hälsa helt oskyldigt på honom,men det ville INTE Rocky-utan han reste ragg,fräste,spottade och "sprattlade" med framtassarna,hunden bokstavligen slängde sig ner på golvet:rofl:

Men han är himla go alltså-han ligger här nu framför datorn och sover över halva musmattan och är allmänt söt,tillomed pojken som vart lite "si och så" med det hela är nu helt kär och bara "tja-aa,jag får väl erkänna,han är banne mig söt:love: !!" OCH,inte nog med det så lät han Rocky få smaka på hans glass (!!!!!) dessutom!! Han kommer med jämna mellanrum för att gosa lite med kissen-aldrig sett han vara sååå närgången och himla kärleksfull mot ett djur...DET ni,det säger en hel del;)

Åh jag är så glad alltså,som jag räknat dagarna till hans ankomst-och nu är han Äntligen här!!
Hundarna är inte liiite avundsjuka heller,dom är Inte vana med att en "ful" liten kisse kommer här hur som helst och stjäl deras husse och matte ifrån dem...
Nej-men idag får dom faktiskt tåla det,vi har ju en nykomling i familjen som ska hälsas vaaarmt välkommen ju:love:

Kan även säga att när vi hämtade han från säljaren så var han sjövild!!!! Tänkte "oh nej,han är inte så välhanterad:cool: ..." Men se här,nu vägrar han vara ifrån mig,killen säger att jag smörar för Rocky för att han ska gilla mig mer,men det gör jag Faktiskt inte,hihi

Näe,nu vill ni säkert få se lite bilder från kvällen...
Bilder i nästa inlägg..

Sv: NU är han (äntligen) här..*Bilder*

Ligger mellan mina ben och leker m. snöret från mjukisbyxorna..
S1032132.jpg

Sen vart man lite tött och somnade:love:
S1032139.jpg

Ligger vid min sida medans jag (försökte) kolla film..
S1032106.jpg

http://i26.photobucket.com/albums/c146/HappySuprise/Katter/S1032102.jpg

Här uppe är man bra tuff:D
http://i26.photobucket.com/albums/c146/HappySuprise/Katter/S1032149.jpg

Leker med muspekaren-DET var himla skoj,Tills man fann sladden till själva musen,som var MKT roligare-för den kunde man få tag på:devil:
S1032191.jpg

Så,visst är han alldeles bedårande? Jag vet att ni är avundsjuka på mig nu;)

Senast ändrad:

SÖÖÖWWWTTTIIISSS:love:
Naaaw gu vilken snuttis! Önskar nästan ja hade katt igen, fast me två vall/jakt galningar i huset så vet ja inte:angel:
Haha nerå.. men ja får sno annas två kiiissar i sommar:D

SÖÖÖWWWTTTIIISSS:love:
Naaaw gu vilken snuttis! Önskar nästan ja hade katt igen, fast me två vall/jakt galningar i huset så vet ja inte:angel:
Haha nerå.. men ja får sno annas två kiiissar i sommar:D

Hahaha,ja alltså han är så satans söt,det bästa är när han får syn på sin svans:rofl:

Nu är han jätte modig,bossar runt här över hundarna och skuttar upp och ner på möblerna:p
Hans namn passar han bra dessutom,vi kallar han för Rocky Balboa när han boxas med sina leksaker:D

Åh!:love: Jag blir verkligen avundsjuk, jag vill ha en kattunge nuuu!:angel:

åhh jag vill också ha en kise, men det får bli när man man bor lite större. Kan inte ha en scjhäfer en terrier en katt o en sambo i en etta:angel:

Åh... :love:
Vilken vacker ögonfärg han hade också, nästan lite chokladbruna. :love:

(delvis knapp)

Ja,han har faktiskt ganska så cool färg på ögonen-så dära ljusbrun liksom:love:

Men han har blivit bra mkt modigare dom senaste dagarna han varit här:smirk: ,en riktig terrorist:devil:
Hoppar och leker,gör värsta kängruskutten och "attackerar" allt och alla:rofl:
Det bästa var inatt,han attackerade sambos bröstvårtor-bet och slickade på dem,och imorse siktade han in sig på familjejuvelerna efter duschen:o :rofl:
Det tar Inte långt tid för honom att hitta ngt nytt att leka med,men han är ändå sååå himla Go:love:

Måste lägga in lite nya bilder på busfröt.
S1032198.jpg

S1032210.jpg

S1032225.jpg

åhh jag vill också ha en kise, men det får bli när man man bor lite större. Kan inte ha en scjhäfer en terrier en katt o en sambo i en etta:angel:
:rofl: :rofl:

Ja,här har vi iaf gott om plats för de djur vi har (inkl. sambon;) ),En lagom stor 3:a:bow:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka