NRHA OPEN På Harvest Festival

P

plaudit

Finns det någon som har filmat denna tävling?
Jag hade ingen möjlighet att vara där, men skulle nu vilja se ändå. Försöker lära mig hur domarna tänker. Det är stor skillnad tyckar jag mellan de olika domarna.

Please skriv om ni har filmat. Speciellt vill jag se vissa ryttare, men vilka får man väl inte skriva här eller ??

Hoppas.........!

Ha det bra

hug your horses

Sv: NRHA OPEN På Harvest Festival

Hej, tyvärr, har ingen film på reiningen, var inte ens där... :smirk:
Jag har bara en följdfråga:
Vad hände egentligen på Harvest!!!??
:confused:
Har hört lite rykten och läst lite på nätet att det inte var riktigt så bra stämning... :crazy: och då pratar jag inte om läktarstämningen utan mer emellan ryttare och så.
Nån som vet nåt om detta?
PMa gärna om ni inte vill skriva ut namnen på ev personer......

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
638
Senast: miumiu
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 389
Kropp & Själ Jag har haft ont i halsen sen mitten av april, jag har varit på vårdcentralen ett antal gånger och igår fick jag komma till...
2
Svar
34
· Visningar
2 401
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
860
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama