JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Niklas femma efter dressyr
Moderator
Hästnyheter
Nu har Anna Freskgård två VM-kvalade hästar. I helgens tävlingar i Portugal kvalade Fly Away genom att bli femma i en lång trestjärnig...
Hästnyheter
Många svenska fälttävlansryttare är och tävlar i polska Sopot denna helg. Efter fredagens dressyr ligger Niklas Lindbäck i ledning i...
Hästnyheter
Efter en rafflande omhoppning tog hemmaryttaren Niklas Jonsson hem segern i Strömsholms svåraste klass – 1.45-hoppningen med 20 000 i...
Hästnyheter
De svenska ryttarna fick till en lyckad start på NM. Junior/YR-laget ligger tvåa medan seniorerna toppar efter dressyren. I Breeders...
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Jag kastrerade min efter 2a löpet då hon blev väldigt påverkad av sina löp, mådde verkligen piss. Hade även problem med magen som inte...
Nevermind
2 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 245
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund läste om toxisk påverkan vid nedsatt njurfunktion. Kanske där vi är. Nåt strul är det ju med njurarna utan diagnos.
Kanske ska testa...
Hippocampus
36 minuter sedan
Svar: 1 131
Visningar: 66 281
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Hon är inte klok! Hon stängde till det bästa gömstället och sen kliade hon mig på huvudet i kanske fem sekunder! Jag låg bara still...
Lilla
46 minuter sedan
Svar: 542
Visningar: 28 482
Katt