U
ullis25
Fick en fundering på hjärna... behöver man ha ridit mycket "vanlig" ridning för och rida western?? har inte ridit så länge, men det känns som att western passar mig bättre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det kan vara ett problem att ha ridit "engelskt" innan...Hade med min förra häst på en "provapåwesternridning" dag och det var tydligt att de som red "engelskt" hade uppenbara problem med att få hästen att svänga t.ex. Rena nybörjare fick åtminstone min häst att röra sig åt det hållet dom ville utan större mankemang...medan de vana mest fick hästen att stå och stampa på ställetullis25 skrev:Fick en fundering på hjärna... behöver man ha ridit mycket "vanlig" ridning för och rida western?? har inte ridit så länge, men det känns som att western passar mig bättre..
ullis25 skrev:Fick en fundering på hjärna... behöver man ha ridit mycket "vanlig" ridning för och rida western?? har inte ridit så länge, men det känns som att western passar mig bättre..
ullis25 skrev:Fick en fundering på hjärna... behöver man ha ridit mycket "vanlig" ridning för och rida western?? har inte ridit så länge, men det känns som att western passar mig bättre..