ni som kan stammar, blir det här grovt?

Behati

Trådstartare
Att jag aldig kan låta bli att....:p

Har hittat ett 3 årigt sto som jag tycker varkar intressant. Jag ska INTE köpa häst, men detta är enligt mig lite svårt att låta bli....

stammen är Orlando x Cantango z x Flemmingh

Hon ser väldigt fin och klar i kroppen redan nu och ca 171 i mankhöjd. Men tror ni det blir grovt?

Har ju sett några Orlando hästar som inte är av det smäckrare slaget och sen Cantango är ju inte heller speciellt nätt, eller jag jag fel?

Sv: ni som kan stammar, blir det här grovt?

Låter lite tungt om du menar Catango Z ?
Horse_Catango_Z.jpg

Sv: ni som kan stammar, blir det här grovt?

ja det gör jag.....:o:p blev lite fel bara

Visst låter det lite tungt..... Men stoet i fråga ser fint ut, men har en känsla av att så som hon ser ut idag vill man att hon ska se ut i "vuxen" ålder (fast med lite mer muskler)

Liknande trådar

Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
3 071
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 573
Senast: sorbifolia
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 335
Senast: Jate Volim
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 090
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Räkna ut kaloriintag?
  • Valp 2025