ni som har stoppat om era galoppsadlar

Messy

Trådstartare
jag såg ut så här :eek:

en sadelmakare (inte han på täby galopp, det var väl dit jag BORDE ha gått :cry: ) SKAR 4 hål undertill på den + att stoppningen sticker ut lite...

är det någon som har råkat ut för en sådan latmask??? man måste ju SPRÄTTA i sömmarna å sen sy igen.... (sa en annan sadelmakare till mig)

hur mkt skulle ni kräva i ersättning?
jag är ARG... gammal, fin gibson som har hållt i typ 25 år å kommer hålla 25 år till... *MORR*

jag ska visa den för sadelmakaren på TG... han kommer nog gråta han med....

:mad:

Sv: ni som har stoppat om era galoppsadlar

Jag stoppade aldrig om min galoppsadel - sålde den innan - men kan inte tänka mig att det är så det ska gå till??? :eek: Förstår att du är arg :mad:

en liten rättslig process på G, mest för att de är så dåliga på å höra av sig å jag vill snabba på... :angel:

Hoppas det ordnar upp sig då...

OT: Hur går det med pållan?? :)

pålle chockar å förvånar matte ;)
idag galopperade vi längs en gräsäng vid angarn, LUGNT å med huvudet nere fint... hon har gått bra på volten sista tiden oxå så det e kul! Lektion imrg!!!

du då? j*ar stor din fölis har blivit!!!!

Hahah - ja visst har hon??? Hon blir 1 år på måndag den 21:e så då ska hon mätas på nytt. Jag tror hon är ungefär 156 då. Hon har vuxit tre centimeter i månaden de senaste månaderna.

Kul att det går bra med din!! Jätte roligt! Hoppas ni får roligt på lektionen och att det går bra. Vad är det du tränar? Dressyr eller hopp? KRAM

dressyr nu till en början!!

hoppa kan hon i skogen, när vi kommer till vanliga plastbommar så hoppar hon rakt upp å håller i alla 4 hovar ihop.. sen krashar hon rätt i... när hon väl tar sig över är det typ 140 (på 50-hinder)....
så bommar å lite löshoppning kanske får damen å hajja tekniken :D

i skogen är det pang på å över hur fint som helst... plastbommar e lite läskiga, å framförallt ONÖDIGA att hoppa över!

är det dig jag skickar ner henne till ;)

*tihi* Ja, det vill du va? :p

Du får lägga till markbommar i ditt dressyrarbete så vänjer hon sig till slut.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst
  • Kollagentillskott?

Omröstningar

Tillbaka