Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi vaccinerar om man inte kan kontrollera närmiljön.
Jag tänker eftersom vaccinet ger långt ifrån fullgott skydd?
Nej, men livet har inget fullgott skydd, punkt Vi har ett litet eget stall och inga möjligheter att helt separera tävlande hästar/inackorderingar från avelsstona. Kan man inte separera helt får man göra det bästa av situationen. Har på 10 år inte varit med om kastning, virus abort eller av annan orsak.
Jag frågar av den anledningen att vi har fått erbjudande att hyra en del av ett stall för våra dräktiga ston. Stället har allt vi kan önska förutom att den andra hyresgästen som vi skulle dela stallet med i sin tur här olika hästar inackoderar och utbildar. Det innebär att det kommer flera av "hennes" hästar kommer att komma och gå. Våra ston är vaccinerade men känner mig fundersam om de är en stor risk för smittspridning? Undrar hur andra avelsfolk gör?
Jag frågar av den anledningen att vi har fått erbjudande att hyra en del av ett stall för våra dräktiga ston. Stället har allt vi kan önska förutom att den andra hyresgästen som vi skulle dela stallet med i sin tur här olika hästar inackoderar och utbildar. Det innebär att det kommer flera av "hennes" hästar kommer att komma och gå. Våra ston är vaccinerade men känner mig fundersam om de är en stor risk för smittspridning? Undrar hur andra avelsfolk gör?