Sv: Ni som ger fibergi
Habina - Har själv inte upplevt att det tar längre tid att äta, utan snarae tvärt om, men det an dock vara för att hästen min verkligen suger is ig det.. han bara älskar det =) men som du säger, från häst till häst!!
marti130 - Då förstår jag, varför proppa i hästarna foder de inte behöver, som att kasta pengar i sjön bara. Då när jag skulle köpa första säkcen var jag ute efter bas, men återförsäljaren hade inte bas hemma och skulle först få det på ca 1 månad så valde att ta en elit för dte hade hon massor va, så måse vara nått sånt med en hel pall som du säger. Först var jag lite si så där åt fibergi, men då jag nu hanterat de, så älskar jag det, luktar friskt och fräsch, man ser vad som finns i det och hästen gillar det, + att det inte dammar alls. =) Så detta foder kommer jag att forsätta med livet ut *så länge hästarna jag har kan gå på det vill säga*
nilema - kliver man mot dom kilorna så blir dte mkt pengar i månaden...
juvelen - som jag skriver här lite högre upp, så är jag s¨positiv mot fibergi just för dom skakerna jag upplevt.
Flummflicka - godis är dte verkligen till hästen min =) he loves it! Men ett bra godis med allt i ett *le* Ger inte hål i tänderna!
Salandge - Dom flesta här har ett v'ldigt bra pris på bas, men elit då? har upplevt att många tycker fibergi är dyrt här på buke, (i fibergi trådar jag läst) men jag mear 189kr för elit, 25kg, och för en kraft groov säck på 30kr, 188kr (vet inte priset på andra kraft)
det tycker jag inte är så hemskt farligt.