Fia-Lina
Trådstartare
När vi är ute på promenader med flakvagnen skrittar vi 98% av tiden. Jag funderar lite på tempot. Än så länge har jag inga draglinor, utan drar med skacklarna som dessutom är orekade
Det vill jag inte tjafsa om här, förbättrar så snart jag kan!
Men, hon går alltid långsamt hemifrån (samma när vi rider, och då är utrustningen korrekt
Vilket tempo håller ni? Jag får driva hela tiden på vägen ut om hon ska länga steget, jag skulle vilja att hon trampar åtminstone i samma spår med bak som med fram.
Hon, ja, det är alltså en nordsvensk jag kör. En dam på 16 år, fullt frisk.
Hon trampar på bra på hemvägen.
Hur gör ni, sitter ni och driver, låter dom lufsa på? Jag tränar ju inte för att tävla, men jag vill ju att hon ska använda kroppen så bra som möjligt, känns som hon får för korta muskler bak om hon får gå och såsa som hon vill
Ett tillägg: Jag använder loksele!
Tacksam om ni vill dela med er av era erfarenheter!
Lotta
Det vill jag inte tjafsa om här, förbättrar så snart jag kan!
Men, hon går alltid långsamt hemifrån (samma när vi rider, och då är utrustningen korrekt
Vilket tempo håller ni? Jag får driva hela tiden på vägen ut om hon ska länga steget, jag skulle vilja att hon trampar åtminstone i samma spår med bak som med fram.
Hon, ja, det är alltså en nordsvensk jag kör. En dam på 16 år, fullt frisk.
Hon trampar på bra på hemvägen.
Hur gör ni, sitter ni och driver, låter dom lufsa på? Jag tränar ju inte för att tävla, men jag vill ju att hon ska använda kroppen så bra som möjligt, känns som hon får för korta muskler bak om hon får gå och såsa som hon vill
Ett tillägg: Jag använder loksele!
Tacksam om ni vill dela med er av era erfarenheter!
Lotta
Senast ändrad: