Ni har säkert redan tröttnat...

Trådstartare
Före:
5522241.jpg

Efter:
20599725.jpg

20599724.jpg

Före:
5522244.jpg

Efter:
20599722.jpg

20599723.jpg

ni kommer säkert ihåg mitt egendesignade träns+brösta. Nu har jag förfinat de lite mer, blev kanon snyggt :love:
Tränset har fått fodring i nacke, sidostycken och pannband
Ska ta någon fin bild på hela kittet med padden och skydden oxå.

Sv: Ni har säkert redan tröttnat...

Vilken underbar fantasi!!! :love:
Jätte coolt!!! :cool:

du e för rolig! Vad du pysslar!:D

Måste säga att det inte är i min smak precis men att det ser fint och välgjort ut! Och att det är roligt att se vad du hittar på för nåt! :D
och jag kan tänka mig att palle här på forumet skulle behöva haklapp vid blotta åsynen av dessa kreationer!;)

du e för rolig! Vad du pysslar!:D

Måste säga att det inte är i min smak precis men att det ser fint och välgjort ut! Och att det är roligt att se vad du hittar på för nåt! :D
och jag kan tänka mig att palle här på forumet skulle behöva haklapp vid blotta åsynen av dessa kreationer!;)

Får ta fram dreggelburken :D

Det blev ju ännu snyggare nu! :d:bow:

:love: Ser ju jätte fräsigt ut, vad använder du till fodring? Kan ju vara något till mitt träns jag blir tokig på det det är så ostabilt i nacken.

på tränset har jag bara vikt konstlädret 3 ggr blir stabilt, på bröstan så är fodringen i konstlädret liggunderlag :idea:

Liknande trådar

L
Utrustning halvt Stübbenträns ? ? ? Måste bara få skriva av mej min "ledsenhet" över en internetaffär som gick helt åt pipsvängen :devil...
2
Svar
23
· Visningar
2 957
Senast: Wembley
·
S
Hästmänniskan För några års sedan så hade jag en foderhäst med toppen stam inom hoppning hemma. Jag skulle ha hästen hemma i 1 år och sen fick jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 581
Senast: Judelaw
·
M
Ekonomi & Juridik Jag är lite i valet och kvalet och väljer att skriva under skyddat alias för att inte göra någon upprörd. Min häst står sedan...
Svar
13
· Visningar
1 590
Senast: svampbobbis
·
Utrustning RG's ylletäcken... vilka färger finns dom i? är det bara beige o brun? visst har dom lite skumma storlekar, har för mig att mitt...
Svar
6
· Visningar
1 018
Senast: popeye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka