ni bara måste kolla här

:confused: vaddå,är bilden på gidde?
annars så stämde all fakta in på majors alfi

Har den vita halvstrumpan på höger bak förvandlats till en bläs (det skulle ju vara två vita halvstrumpor och bara lite vitt i pannan och på nosen)........skulle gärna vilja byta en vit kota mot en bläs.......någon som vet hur man gör :confused:

aaah, nu är jag med (3 koppar kaffe senare) :D
kollade inte så noga på bilden om jag ska va ärlig :o

.......... avsikten var nog att sätta in en bild på Alf Palema (pappan) och så blev det på "detta viset"..........den riktiga hästen är säkert jättefin den också :)

Jag har just nu en sulky till salu på ett annat ställe och den hamnade under "fölston till salu"
Tänk så "tokigt" det kan bli ibland och när man väl trycker på den magiska knappen går det inte att ångra sig.......... :o

Nja........det är ingen som verkar intresserad av att köpa sulky heller så man undrar vad som kommer att hända i den bistra travvärlden........håller travsporten på att dö ut helt och hållet :confused: men den frågan blir nog en annan tråd ;)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
839
Senast: Cattis_E
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 516
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
482
Senast: Nikan
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 468
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar