ako
Trådstartare
Som säkert de flesta har märkt tycker jag att andningslarm är världens bästa uppfinning . Nu är dock L 9 månader och är inne i en period då han bara vill sova i vår säng, o alltså inte i spjälisen där han har sitt "plattlarm" (han har sovit jättebra i den förut, men vill väl ha mer närhet nu), samtidigt som han rör sig så mycket, vänder, ligger på mage etc att respisenset inte sitter något vidare på blöja, så senaste månaden har han sovit olarmad i vår säng o även i vagnen etc, o jag har tyck att "han är ju så stor så det är lugnt nu". I går kväll ssurfade jag (faktiskt av rent misstag- letade efter kul barnkläder) på en sida om PSD o läste om flera äldre bäbsar som gått bort , o blev orolig igen... Kan inte tänka mig mycket värre än att sluta för tidigt med larm (När man dessutom har valt att köpa o använda) o så händer det ändå...
Vet inte riktigt hur jag ska göra nu, ville mest ventilera o höra hur ni andra gör?
Kan tillägga att den lille olarmade just nu övar sig på att ställa sig mot soffan
Vet inte riktigt hur jag ska göra nu, ville mest ventilera o höra hur ni andra gör?
Kan tillägga att den lille olarmade just nu övar sig på att ställa sig mot soffan