Ngn som behandlat sig mot vårtor under graviditet?

L

LAPTOP

Har en liten rackarvårta på tummen som jag har penslat till o från med Aco Vårtmedel, det står visserligen på användarinfo att det kan inte uteslutas att en liten mängd kan tas upp av huden så därför bör man inte behandla stora områden.
Men detta är bara knappt en halv kvadratcentimeter som jag penslat.
Tror ni att det är ngt att oroa sig för?
 
Sv: Ngn som behandlat sig mot vårtor under graviditet?

Har en liten rackarvårta på tummen som jag har penslat till o från med Aco Vårtmedel, det står visserligen på användarinfo att det kan inte uteslutas att en liten mängd kan tas upp av huden så därför bör man inte behandla stora områden.
Men detta är bara knappt en halv kvadratcentimeter som jag penslat.
Tror ni att det är ngt att oroa sig för?

nej ja skulle gissa på att de intre är något att oroa sig för men för att vara 110% rådfråga läkare! Men testa det nya medlet, som bara fryser vårtan.. borde ju inte vara farligt !

lycka till

/ A
 
Sv: Ngn som behandlat sig mot vårtor under graviditet?

Jag hade samma problem när jag var gravid och blev avrådd att använda medlet. Man vet ju att det tas upp och påverkar barnet... Jag ville inte riskera något bara för att jag hade en liten vårta som störde mej!
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För nu ca 4 veckor sedan köpte jag ett jätte fint hoppsto, ville ha en läromästare som jag bara kan sätta mig upp på och hoppa och bara...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 443
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 119
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Kamera i stall

Omröstningar

Tillbaka
Upp