Ngn mer som är AKUTHEM ?

S

shalooj

Finns de nå fler här som är akutkatthem till någon katt/er ??
Jag har varit det sen i höstas, och har mottagit totalt 4 katter på den perioden.
Nu har ja en liten katttös som de känns som om de kommer ta lite tid att hitta ett permanent hem till, hón är lite räddare av sej än dom andra katterna jag har haft och därför lite skyggare, men snäll o glad för de!:angel:

Hur länge hade ni era katter hos er innan de fick nya hem? Och vad var de för typ av katter? Temperament? Utseende ?

Sv: Ngn mer som är AKUTHEM ?

tycker ja känner igen dej från familjeliv ?? :confused::)

haha ja familjeliv.se

men du var nog bara lik någon! :angel:

:rofl:

den sidan har jag aldrig besökt :p (eller ja nu har jag det, var ju tvungen att kolla)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 417
Katthälsa Vi har veterinär tid nästa vecka. Var lite fullbokat den här veckan. Lite bakgrund. Vi har en kastrerad hankatt på sex år hemma. Han...
Svar
15
· Visningar
1 860
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 185
Senast: WildHorse
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 138
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar