Neva Masquerade

Fairey

Trådstartare
Måste bara få visa lite bilder. Går i väntans tider och det är
svårt att inte tänka på katten HELA tiden.
Om lite mer än en vecka får jag hem denna snygging. :love:

Heav2.jpg

Heav1.jpg

Han heter S*Aleigas Heavenly You och kommer att bli rödsilver- eller goldentabbymaskad (eventuellt har han även vitfläck över maskningen och då kan det bli svårt att se) om jag förstått uppfödaren rätt.

Sv: Neva Masquerade

Grattis!

Det är en riktig sötis, även om det kan bli en sjukt jobbig färg att bestämma...;)

Silver och vitfläck tillsammans med mask.. Vojne vojne, jag trodde det bara var vi stackars krull-puckon som var tvungna att färgbestämma liknande. :D

Otroligt söt kisse dock! :D

Det är en Neva Masquerade, en maskad variant av Sibirisk katt. Godkänd första januari i år inom FIFé, tror den varit godkänd längre inom endel andra förbund. En syskonras helt enkelt, är dock osäker på hur aveln mellan dessa får ske.
Kisse på bilden är alltså maskad även om det inte syns så bra.

Till TS: Supervacker är han!

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 564
Senast: Sassy
·
Hästvård Känner att jag behöver skriva av mig… Jag köpte (räddade) ett varmblod i somras, 6 år gammal, nätt och fin, med super bra lynne, trots...
Svar
17
· Visningar
3 994
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
15
· Visningar
7 366
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår skrev säljaren på avtalet och vi betalade halva köpeskillingen, vi (jag och dottern) har aldrig varit närmre en egen häst tidigare...
Svar
1
· Visningar
751

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka