Nero-kunnig

I

InsaneSpliffwizard

Jag ska bränna över filmer på skiva som jag har nedladdade på datorn. Har DVD-R skivor, men vilket val gör man på Nero?

Skapa Video-CD
Skapa Super Video-CD
Skapa Video-CD diashow
Fånga Video
Spela Video
Convert DVD-video movies to Nero Digital (tm)
Skapa Film

Gärna så att det går att spela upp skivorna i DVD-spelaren (PS2)
 
Sv: Nero-kunnig

Har du nero startsmart? Jag klickar på skapa dvd. Nog för att mina filmer inte funkar (Har bränt två stk idag, väntat över 6 timmar, är ARG).
 
Sv: Nero-kunnig

Feeeel forum förresten.

Men datorforumet är jämtså dött:crazy:
 
Sv: Nero-kunnig

Nero Smartstart heter ikonen på skrivbordet. Nero Express står det längst ner nu när jag har programmet minimerat... Men det finns ingen knapp där det står "bränn DVD"

:confused:
 
Sv: Nero-kunnig

Det finns två flikar längst uppe till höger (DVD, CD), välj DVD där och sen har du ex antal alt. under Foto och video. Eller öppna Nero Express direkt...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Nero, hur fasen gör man? Jag har en film på datorn som jag vill ha ner på en dvd-skiva så jag kan titta på den i dvd:n Jag...
Svar
3
· Visningar
1 408
Senast: Poisonous
·
IT & mobiler När jag ska bränna i Nero, så är jag inne där det står "ny kompilering". Där kan jag välja mellan Dvd-rom (ISO), Dvd-kopia, dvd-video...
Svar
15
· Visningar
2 020
H
IT & mobiler Jag har nyss köpt en dvd,video camera. Modellen heter: Samsung VP-DC161W. Man spelar in på minidisk istället för små video kasettband...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Laban
·
H
IT & mobiler Vi har köt en ny dvd video kamera nu och jag har filmat med den. Man filmar med mini cd skivor och genom att stänga skivan i dvd...
Svar
1
· Visningar
904
Senast: hon_med_skäcken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp