Nerk´s utställning!

A

adore

Måste man vara där 07.30 när vet.bestiktningen öppnar eller kan man komma vid 08.00??
Kan ju som sagt inte detta så bra...

Nu kommer jag inte ihåg hur länge inceckningen hade öppet men du behöver inte vara där kl 07.30 utan det räcker med att du är där innan den stängs :)
HD

Ååå!! Så bra!!
Det står att den är öppen 07.30-09.00 så kan jag komma straxt innan stägning.
Skönt!!

Jobbar kvällen innan och kommer hem rätt sent och har ju säkert en del att fixa.....det mesta är redan klart men då får jag sova längre :)

Vill bara säga Lycka till.
Min kompis och hennes mamma ska ställa ut sina katter där. (Brittisk korthår) Jag är själv inte så insatt i kattutställningar men önskar dig lycka till. :D

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
928
Senast: jemeni
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
376
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka