Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enkelt?Borde gå relativt enkelt. Man får sätta höga stolpar på de lägre partierna, så det blir jämnhögt. Bygga en grind vid öppningen och sen skulle jag antingen sätta tak eller vika in nätet ca 50 cm pga träet i skärmen som är rätt lätt att klättra på.
Bara Det är säkert bara för nån som kan, jag är händig som ett kylskåp ungefärDet är ju bara några stolpar överliggare och så nät. Kanske nån variant av jordankare eller liknande..
Jag skickar ner 12 åriga dottern när hon hjälpt till med vårat kattnät.Bara Det är säkert bara för nån som kan, jag är händig som ett kylskåp ungefär
Hjärtligt välkommenJag skickar ner 12 åriga dottern när hon hjälpt till med vårat kattnät.
Att göra tak av nät kräver vell inte bygglov? Nu är halva våran altan täckt av balkonggolvet resten gör vi nättak över.Hjärtligt välkommen
För mig känns det som ett stort projekt att bygga tak (som för övrigt kräver bygglov) och byta ut alla stolpar.
Jag menade ett tak. Nättak känns som upplagt för problem med tanke på hur mycket träd vi har runt omkringAtt göra tak av nät kräver vell inte bygglov? Nu är halva våran altan täckt av balkonggolvet resten gör vi nättak över.