När skickar man julkorten?

Lenis

Trådstartare
Alltså inte när senast enligt posten, utan när det liksom..passar sig. :D Möjligen årets knasigaste fråga, haha. Jag är inte så traditionsenlig i vanliga fall men ska skicka julkort via kenneln till valpköpare, veterinären och annat hundfolk som jag vill ge en personlig hälsning till. Idag satte jag mig och fixade hela bunten men nu vet jag inte när man "borde" skicka.

Vad säger ni buke-Ribbing-folk? När är det socialt korrekt att skicka? :angel:

Alltså inte när senast enligt posten, utan när det liksom..passar sig. :D Möjligen årets knasigaste fråga, haha. Jag är inte så traditionsenlig i vanliga fall men ska skicka julkort via kenneln till valpköpare, veterinären och annat hundfolk som jag vill ge en personlig hälsning till. Idag satte jag mig och fixade hela bunten men nu vet jag inte när man "borde" skicka.

Vad säger ni buke-Ribbing-folk? När är det socialt korrekt att skicka? :angel:
I mitten av månaden skulle jag skicka, runt den 12-15 kanske :)

Ja senast 16/12 ska de skickas för att med säkerhet komma fram före jul. Jag själv brukar skicka runt den tionde.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 079
Senast: __sofia__
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det sägs att man blir som sina föräldrar när man blir äldre. Jag har alltid fått höra att som kvinna så kommer jag att bli som min mamma...
Svar
0
· Visningar
611
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 473
Senast: Wonna
·
Hästmänniskan Jag var med om en sak igår som var så chockerande att jag inte riktigt vet hur jag ska gå vidare, så jag tänkte höra om någon på buke...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
10 215
Senast: Skywalker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka