När katten stampar med ena baktassen....

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Tispe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 7 910
T

Tispe

Betyder det något särskilt på kattspråk om en katt stampar med ena bakbenet eller kan man misstänka att det bara var något som utlöste reflexryckningar eller bör man misstänka neurolgiskt fel? Katten verkar i övrigt fullt frisk men hade stunden innan blivit upprörd på en annan katt, inte så att de slogs hej vilt men denne katt blev nog litet rädd för den andres donderande. :confused:

Sv: När katten stampar med ena baktassen....

Min gör likadant....stampar som en kanin :love:....skulle oxå veta varför han gör det.

Vår brukade göra så för att få bort kattsand mellan trampdynorna? Fast då brukade hon slå baktassen i väggen liksom :p

Misstänk ingenting. Så där gör mina när något gjort ont, när de trampat i nåt eller när nåt plötsligt besvärat dem. Det går över på ett ögonblick.

Vår brukade göra så för att få bort kattsand mellan trampdynorna? Fast då brukade hon slå baktassen i väggen liksom :p

Eller lera kanske ska tilläggas ....då hon gärna gjorde detsamma på köksfönstret - och lämnade vackra tassavtryck(ja katten hade en liten stege så hon kunde komma in och ut genom köksfönstret) men då var det nog också för att påkalla uppmärksamhet...

Liknande trådar

Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 209
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • tämja halvvuxna katter