När gäller grönt kort?

L

lill_sessan

Satt och fundera på det häromdagen...
Gäller de både A,B, C och D tävlingar eller bara A och B?
Eller hur är det?

Det gäller alla klasser som det är boskap med på vare sig det är A eller D tävling!!!!!

Måste man ha Grönt kort i alla grenar eller är det bara i ko grenar?

I grenarna som inte hör till ko klasserna, funkar det med grönt kort från Ridsport förbundet då eller är det några speciella för western?? :confused:

Hej
Du behöver bara ha grönt kort innom ko grenarna.

De andra klasserna behöver du inte ha något gröntkort, enbart licens.

Tyvärr behöver man inte det i ridklasserna. Men jag tycker personligen att det bör finnas.

- Jessica - ;)

japp...det tycker jag oxå.... iallafall på högre nivå....typ A och B.... jaja kram

Jag det tycker jag med!!!!!!! Ska det vara så ska det va för alla inte bara de som rider på kor!!!! ;)

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
578
Senast: Snurrfia
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
337
Senast: Cactus
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
384
Senast: manda
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 453
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Valp 2024