När får man bifoga filer?

Elshaya

Trådstartare
På mina inställningar står att jag får göra allt utom att bifoga filer, hur gör man då om man tex ska lägga upp en bild? Är det bara vissa som får göra det?

Sv: När får man bifoga filer?

hur gör man då om man tex ska lägga upp en bild?
Tips, läs dom nålade trådarna överst på sidan, där står allt om att ladda upp bilder

Det med bifoga filer tror jag är nåt som finns i forumets byggnad men inte är aktiverat (rätta mig nån om fel)

Sv: När får man bifoga filer?

Helt rätt, det går inte att bifoga filer på buke. Däremot kan man länka till filer på andra ställen. Och har man bilder på andra ställen så kan man få de att synas direkt i buke-inlägget.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
722
Mat Min mage gillar att jag får i mig blåbär, men jag tycker inte det är så gott att bara äta dem rakt upp och ned eller i fil eller...
Svar
10
· Visningar
477
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
796
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama