nån som syr egna kläder?

Pegija1

Trådstartare
Jag är trött på mina mönster och tänkte om någon har nå roligt på lager?
Kjol, tröja är det jag är mest intresserad av.
 
Sv: nån som syr egna kläder?

Jag har efter ett flertal års uppehåll från klädsömnad börjat igen. Igår klippte jag tyg till en blus efter det här mönstret (den kortärmade). Jag har inte sytt efter mönster från denna tillverkare tidigare, men de verkar OK. Återkommer när blusen är klar.:)
 
Sv: nån som syr egna kläder?

Förutom alla mönster som finns att köpa i tygaffärerna, så finns det ganska många mönstertidningar i de vanliga butikerna med. Och tidningarna blir ju lite billigare än att köpa enstaka mönster. Har du kollat i någon av dem? :)
 
Sv: nån som syr egna kläder?

Nej jag har inte kollat tidningar. Jag satt hemma igår bara och ville ha nå nytt hehe ska kika på det
 
Sv: nån som syr egna kläder?

Kan man skriva ut mänster från den där sidan gratis?

Nej, det kan man inte. Den tyska tidningen Burda har en del nedladdningsbara mönster på sin hemsida med beskrivning på engelska. Jag hittade någon annan sida med nedladdningsbara mönster också, men minns inte var. Jag tror att jag hittade länken på www.sysidan.se.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 131
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
1 098
Senast: Zacci
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 714
Senast: fejko
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 178
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp