Namnförslag till honkatt!

Athenalover

Trådstartare
Någon som har ett bra namn till en liten honkatt som är grå och vit. Våran granne hittade två små kattungar under en välta och antagligen är de mellan 2-3 veckor har öppnat ögonen och kravlar, tyvärr överlevde inte den ena. Vi tar hand om denna lilla kattungen nu för våran granne har en hund som löper så hon vågade inte ha en sådan liten hemma då för hunden är lite arg när hon löper!

Sv: Namnförslag till honkatt!

Hera.
För hon låter som en modig liten tös!

hur går det med katten du vet att du måste hjälpa den att kissa genom att efterlikna mamman annars dör den av urinförgiftning!!!

Ingen aning! hade ju hon hade ju en liten bror som blev ihjäl biten för vi lämnade kattungarna ute första natten om mamman skulle komma tillbaka och vi hade ställt lite mat utanför men på morgonen så var den ena ungen biten i halsen och maten var inte rörd så vi bestämde oss för att ta hand om denna.

jo vi vet att vi måste torka i baken för att det ska komma kiss. men nu kan hon kissa själv fast när hon ska bajsa får vi torka! Det går bra med henne annars hon är ett litet busfrö och skriker värre än en bebis när hon är hungrig!

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 452
Övr. Katt Vi har en 12 årig honkatt som är vår lilla älskling och hon är väldig bortskämt. Hon får alltid det bästa (enligt veterinären men inte...
Svar
6
· Visningar
1 034
Senast: Thunderjaw
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 204
Senast: Skjøldur
·
Övr. Hund Åh sliter mitt hår! :arghh: Fick hem en 4 månaders boxervalp förra helgen. Super fin och följsam! Uppfödaren har lagt ner mycket tid på...
Svar
13
· Visningar
1 721
Senast: Lampan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama