Namnförslag hitåt till min lilla prinsessa

Sv: Namnförslag hitåt till min lilla prinsessa

Bita eller Stråla tycker jag hon borde heta! Riktigt vacker :love:

mm det va fint :)
Hon är en riktigt social sötnos som tkr om att prata. Man får alltid svar när man säger ngt till henne :love:

chanel:) tycker jag också låter fint!

Chanel verkar vara de populäraste av mina förslag iaf. Det va de första namnet jag kom på, så de känns speciellast.

Tack för alla förslagen, kom gärna med flera eller tyck till om mina förslag :)

Bita eller Stråla tycker jag hon borde heta! Riktigt vacker :love:

:bump:det var en söt tjej.du kallar ju henne redan prinsessan varför inte låta henne heta princess.
andra förslag:charmie,sunshine,starshine,moonshine,bianca,tullan,redgirl,powerful,kitty,nemi,tequila,akila ,jag kommer nog på mer senare hälsningar liilemor_wolfer

tack för alla svaren. Det slutade med att hon fick heta Chanel iaf :) Nu börjar hon bli mer hemmastadd och är riktigt nyfiken. Duktig på att hålla mig vaken på nätterna också :angel:;)

chanel blir ju lättropat iaf! ;)
jag döpte min långhåriga boll till Fender eftersom "storesyster" heter Gibson, gitarrinspirerat ;)

gulligt :)

min syster har kollat på katten å det kasnke är en pojke :crazy::eek: :(
Jag som ville ta en kull efter min sötnos :(

jätte fin katt, verkligen. vad sägs om Moonshishi,.. en riktig tungvrikare bara.

Annars tycker jag Chanel är fint :)

googla lite om hur man ser skillnad.

hanarna har ett mellanrum (med plats för pungkulor) mellan rumpan och kisseriet, dessutom är kisseriet format som ett o.

honorna har också ett liiitet mellanrum, men betydligt närmre. honans kisseri ser ut som ett litet sträck.

då 'är det nog en hane :( äsch, de är personligheten som räknas, å min misse är väldigt speciell:love:

Hej,

Vilken underbart söt liten kattfröken. Hon liknar vår lilla katt som heter Trixa. Så varför inte döp den lilla till Trixa. Vi brukar kalla lilla Trixa för Trixabus, eftersom hon är så busig ibland.

Lycka till

Hej igen,

Om det är en liten kille, kan du ju alltid döpa honm till Elvis.

du kan ju alltid se det positiva i det hela, det blir billigare att kastrera :idea:
han kan ju heta chanel iaf, ganska könslöst namn.

min hona heter ju Fender, fastän det låter lite maskulint ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 836
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 113
Senast: Sasse
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 074
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info