Nålade trådar????

Luff

Trådstartare
Helt plötsligt är trådar nålade ut ur det blå på senior.
Något kul jag har missat?
Vinn att få din tråd nålad en dag eller vad....
Lite kul vore det väl men det verkar knepigt.

Sv: Nålade trådar????

Har också funderat, först var det Bukevärlden (skitkul tycker jag), och nu Semester? (Kul det med men nålad....nja)

Ja jag fattar inte riktigt...semester är ju aktuellt iochförsig...men det är väl annat också.
Nä jag tycker man ska få vinna en trådnålning...
Om precis vad som helst - och det ska slumpas. Så jag inte kan få välja vilken tråd som nålas.
GUNNAR, GUNNAR - jag fick en jättebra idé eller hur.
Meningslös men kul.
Bättre än triss - ett bukesommarlotteri

Nu är det i och för sig jag som nålar trådar på Senior. Min tanke är att nåla trådar som kan tänkas vara "veckans ämne", utan att det ska vara definitivt eller uteslutande. En tråd kan nålas längre eller kortare tid och jag är inte främmande för att ha flera trådar uppe samtidigt.

Vad gäller slumpen litar jag hellre på mig själv...

/tifo

Min fundering häromdagen var bara en fundering om nu någon sluntit m nålen.
men sen ju mer jag tänkte på det så...
Jag vart mer o mer inne på trissreklamen...Plötsligt händer det.
Och jag menade naturligtvis mer än bara senior...annars hade jag föreslagit det för bara dig tifo.

men ok tifo (och alla andra moderatorer) du/ni har vunnit det stora bukelotteriet....
Din ide om aktuelltrådnålning är riktigt bra den också;)

Det tycker jag låter skitbra, tifo!

Att nåla trådar som DU bedömer aktuella är mycket bättre än när några bett om en nålning för att de själva tycker att deras tråd är viktigast på hela Buke just nu:cool:

Jag tyckte det var en jättebra idé. Många trådar är ju jätteaktiva någon vecka, sedan dör de ut. De trådar som hittills blivit nålade har varit väldigt aktuella, bra att de blivit nålade!

Och bra att de "avnålas" efter ett tag, så slipper det bli så fullt överst på sidan.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
427
Senast: Rugge
·
Kultur Jag är rätt säker på att jag inte är den enda på forumet som skriver eller har drömmar om att en dag få ner den där romanen eller...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 512

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka